loading...
بازی.نرم افزار.آموزش.اندروید
پوریا . د بازدید : 164 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (1)

دانلود جديدترين نسخه  لاين  براي اندرويد(4.6.1)

در این پست از سایت آپ قصد معرفی یک نرم افزار فوق العاده با اینترفیس بسیار زیبا که می توان آن را جایگزین کامل نرم افزار Viber دانست را داریم . LINE Free Calls & Messages نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی ، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را از طریق اندروید برایتان فراهم می آورد . این نرم افزار که هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، تایوان ، تایلند ، مالزی ، ماکائو و ترکیه می باشد . در لیست کشورهای تحت ساپورت این نرم افزار ، نام کشور عزیزمان ایران هم به چشم می خورد .

دانلود نسخه جديد لاين

دانلود در ادامه مطلب

پوریا . د بازدید : 152 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود جديدترين نسخه  تانگو براي اندرويد(3.10.106185)


باتوجه به فراگیر شدن اسمارت فون ها و مخصوصا سیستم عامل اندروید در بین کاربران، نرم افزار های تماس اینترنتی نظیر Viber و ooVoo و Skype و … روز به روز محبوبیت بیشتری در بین مردم پیدا می کنند. در ایران نیز با توجه به ارائه نسل جدید سیم کارت ها (رایتل) وارائه اینترنت پرسرعت بر روی سیم کارت ها کاربران این نرم افزار ها نیز بیشتر خواهند شد زیرا با استفاده از این نرم افزار ها می توانید به صورت رایگان و از طریق اینترنت با شخص مقابل تماس صوتی و تصویری برقرار کنید و یا به رایگان به او پیامک ارسال نمایید. اگر تجربه استفاده از این نرم افزار ها را داشته باشید حتما می دانید که هزینه تماس صوتی از طریق اینترنت بسیار کمتر از تماس با موبایل است و کیفیت صوت نیز اگر بگوییم حداقل 5 برابر بهتر است اغراق نکرده ایم . تانگو Tango نام یک از برنامه های معروف برقراری تماس رایگان است که برای پلتفرم های مختلف از جمله اندروید منتشر شده است. این بدین معنا است که شما با تانگو و گوشی اندرویدی خودتان می توانید با هر سیستمی که این نرم افزار روی آن نصب است از جمله تبلت ها و کامپیوتر ارتباط برقرار نمایید. فقط کافیست هر 2 طرف به اینترنت متصل باشند.

دانلود جديدترين نسخه تانگو اندرويد

دانلود در ادامه مطلب

پوریا . د بازدید : 169 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود جديدترين نسخه وايبر براي اندرويد(5.0.2.12)


Viber  یک نرم افزار پیشرفته جهت برقراری تماس و ارسال پیام به صورت اینترنتی است و کاربران از طریق شماره های تماس در آن با هم در ارتباط هستند. وایبر قدیمی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار در زمینه تماس اینترنتی است و در نسخه جدید آن قابلیت های زیادی به برنامه Viber‌ اضافه شده است.

دانلود جديدترين نسخه وايبر براي اندرويد(5.0.2.12)

دانلود در ادامه مطلب

پوریا . د بازدید : 142 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

با سلام خدمت شما دوستان پس از مدتی طولانی غیبت این بار یک مطلب بسیار  مفید را برای شما در این پست قرار داده ایم امیدواریم به مقداری از سئولات شما پاسخ دهد.


در ادامه مطلب

پوریا . د بازدید : 150 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کاهش مصرف باتری برای اندروید Battery Doctor (Battery Saver) 4.6.3

150 میلیون بار دانلود در گوگل پلی – امتیاز : 4.5 از 5

نرم افزار Battery Doctor  که واقعا می توان آن را بهترین دکتر و طبیب برای باتری و مشکلات مصرف باتری بالای گوشی های اندروید دانست در واقع یکی از بهترین نه بلکه بهترین نرم افزار مدیریت باتری برای گوشی های اندرویدی است .

Battery Doctor (Battery Saver) 4.6.3

این نرم افزار با راهکارهای خاصی که در خود نهفته دارد مشکلات مصرف بالای باتری گوشی اندرویدی شما را رفع کرده و باعث عمر بیشتر باتری شما خواهد شد . احتمالا با خود می گویید این گونه نرم افزارها همگی بی مصرف و بی استفاده و بدون کارایی هستند ، اما بد نیست بدانید Battery Doctor  در مدت کوتاهی 150 میلیون بار دانلود از گوگل پلی به همراه امتیاز 4.5 از 5 را نصیب خود کرده و اگر کامنت های کاربران گوگل پلی را هم مطالعه کنید بدون شک به قدرت این نرم افزار پی خواهید برد . 

Battery Doctor (Battery Saver) 4.6.3 (2)

ویژگی ها :

** قابلیت محاسبه و نمایش مدت زمان بیدارباش گوشی با باتری باقی مانده
** مجهز به تسک منیجر حرفه ای برای نمایش برنامه های در حال اجرا
** قابلیت بسیار جالب رده بندی نرم افزار بر اساس میزان مصرف باتری و معرفی نرم افزارهای پر مصرف
** قابلیت بهینه سازی مصرف باتری تنها با یک کلیک
** قابلیت بستن برنامه های اضافی بعد از خاموش شدن LCD

و قابلیت های دیگر که پیشنهاد می کنیم حتما خودتان آن ها را بعد از نصب نرم افزار تجربه نمایید . برای دانلود آخرین نسخه از این نرم افزار جالب به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

 

پوریا . د بازدید : 264 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

به نام خدا

7 ضعف در سیستم عامل ios7

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، نسخه هفتم از سیستم عامل iOS روانه بازار شد. این سیستم عامل پر است از ویژگی‌های جدید و البته کاربردی، اما همه این‌ها دلیلی بر بی نقص بودن iOS 7 نیستند. در ادامه به هفت مورد از ویژگی‌هایی می‌پردازیم که جزو بدترین قابلیت‌های iOS 7 هستند.


درادامه مطلب

 


پوریا . د بازدید : 161 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

به نام خدا

دانلود بهترین نرم افزار تشخیص شهر  پلاک خودرو برای آندروید Pelakyab 1.0.9

این نرم افزار به دلیل مشخص کردن هر تابع از استان با توجه به حرف الفبای پلاک به صورت مجزا و تفکیک شده بهترین نرم افزار پلاک است 

پیشنهاد بسیار ویژه Aap

پلاک یاب نام نرم افزاری است که توسط آن قادر خواهید بود تنها با وارد کردن عدد دو رقمی انتهای پلاک هر اتومبیل تولید داخل که معروف به ” پلاک ایران ” می باشد از شهر صادر کننده پلاک خودرو و به عبارت دیگر شهر محل زندگی مالک خودرو با خبر شوید . این نرم افزار همان طور که اشاره کردیم به دلیل قابلیت تفکیک شهرهای هر استان به صورت مجزا و بر اساس حرف الفبا بهترین نرم افزار پلاک آندرویدی است که در این پست از سایت Aapبه معرفی آن می پردازیم . با این نرم افزار شما قادر خواهید بود با وارد کردن کد پلاک خودرو از استان شهر و شهرستان پلاک مورد نظر مطلع شوید فقط کافیست شماره پلاک را وارد کنید تا لیست مناطق شامل آن پلاک ظاهر شود .

Pelakyab 1.0.9

دانلود در ادامه مطلب

 

 

پوریا . د بازدید : 175 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

به نام خدا

دانلود سری جدید بازی محبوب پل سازی برای اندروید

Bridge Constructor Playground v1.4

بازی های فیزیکی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و در این بین بازی های پل سازی جایگاه ویژه ای مخصوصا در بین مهندسین عمران دارند. قبلا در این زمینه بازی Bridge Constructor  و X Construction را معرفی کرده بودیم. امروز نیز قصد داریم یک بازی جدید از سری بازی های پل سازی را معرفی کنیم. نام این بازی Bridge Constructor Playground است که در آن باید پل های مختلفی را از جنس فولاد و چوب طراحی کنید تا ماشین ها از روی آن عبور کنند. هر چقدر پل ساخته شده ارزانتر و مقاوم تر باشد شما امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. 

این بازی دارای گرافیک فوق العاده به صورت 3 بعدی بوده و پیشنهاد می کنیم حتما آن را نصب کنید.

Bridge-Constructor-Playground

دانلود در ادامه مطلب

 

 

پوریا . د بازدید : 91 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

به نام خدا

قابلیت ها و امکانات کنسول جدید "ایکس باکس وان"

 فروش ایکس باکس وان در آذر ماه شروع شد و اخبار رکورد فروش یک میلیونی آن را هم حتما شنیده اید. اما ما در این گزارش به بررسی امکانات ایکس باکس وان می پردازیم که این بررسی توسط Kareem Choudhry مدیر توسعه آن انجام شده است.



 

ادامه در ادامه مطلب

پوریا . د بازدید : 115 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

به نام خدا

بررسی تخصصی PlayStation 4 + تصاوير


در نمایشگاه E3 در لس آنجلس، PS4 بالاخره خود را با قیمت 399 دلار که 100 دلار از Xbox One شرکت مایکروسافت ارزان تر است نشان داد.

PlayStation 4 در واقع در فوریه در مراسمی در نیویورک پرده برداری شد. درحالی که اطلاعات زیادی درباره ی امکانات و استراتژی های شرکت وجود داشت، خود سیستم در پرده ای از ابهام قرار داشت. مانند دسته ی بازی جدید آن!

Sony اشتباه گذشته ی خود را تکرار نکرده است. در نمایشگاه E3 در لس آنجلس، PS4 بالاخره خود را نشان داد. با قیمت 399 دلار که 100 دلار از Xbox One شرکت مایکروسافت ارزان تر است.

 

اطلاعاتی که از آن منتشر شده نشان می دهد که این دستگاه تنها یک PS2 پیشرفته نیست. بلکه شباهت بیشتری به Xbox One بزرگ تر دارد.

ادامه در ادامه مطلب


پوریا . د بازدید : 302 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

slid2.1

سلام امروز می خوام بازی شعر یادت نره رو براتون بزارم که کاملا شبیه به برنامه شعر یادت نره شبکه منو تو می باشد.

قابلیت ها

دارا بودن لیست اکثر اهنگ های معروف ایرانی

داشتن دو یاور در طول بازی

(جای خالی و سه گزینه)

نشان دادن رتبه جهانی در اخر بازی

....و

دانلود در ادامه مطلب 

 

پوریا . د بازدید : 360 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

مطمئنا اگر آنتی ویروس Norton را نشناسید و آن را بر روی ویندوز کامپیوتر یا لب تاپ خود نصب نکرده باشید لا اقل یک بار نام آن را شنیده اید . Norton یک آنتی ویروس قدیمی و فوق العاده مطرح و قدرتمند است که این بار شاهد تولید نسخه آندرویدی از این نرم افزار برای گوشی های آندرویدی هستیم .برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

منبع:آی آر اندروید
پوریا . د بازدید : 116 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)


این بار در سایت آپ ، بازی بسیار زیبا و جذاب Urban Tank Battle 0.9.7 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست با تانک های دشمن مبارزه کرده و آنها را نابود کنید . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

عکس بازی

دانلود کنید

پوریا . د بازدید : 101 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

 

در چند روز اخیر سایت ها و خبرگزاری های وطنی، خبری مبنی بر استفاده ی نوکیا از اندروید را به روی آنتن بردند. در این سایت ها آمده بود؛ در صورت شکست ویندوز فون، نوکیا از سیستم عامل اندروید استفاده می کند و به نبرد با رقیبان می رود. در صورتی که ریستو سیلاسما عضو هیات مدیره نوکیا در گفتگو با یک کانال تلویزیونی فنلاند اعلام کرده بود که در صورت شکست ویندوز فون، سیستم عامل جایگزین را به بازار عرضه می کنیم و وبلاگ های وطنی مطلب را به اشتباه ترجمه و منتشر کرده بودند.برای دیدن این 6 دلیل جذاب به ادامه مطلب بروید.

پوریا . د بازدید : 247 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)

تعجب نکنید,عنوان مطلب را درست خوانده اید!
Easy Metal Detector برنامه اى مختص اندروید است که وظیفه اش یافتن فلز است.
این برنامه میتواند فلز ها را از نافلزها تشخیص دهد و هشدار دهد تا از وجود فلز خبردار شوید.
هنگامى که برنامه را اجرا کنید و گوشیتان را نزدیک یک فلز کنید با توجه به میزان فاصله گوشى و فلز مقدارى از سه خط موجود در برنامه قرمز میشوند,هر چه قدر فلز به گوشى نزدیک تر باشد مقدار بیشترى از خطوط قرمز رنگ میشوند و بالعکس.
در این برنامه میزان حساسیت قابل تنظیم است.
براى دانلود این برنامه اندروید از آپ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.


تبلیغات سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از كدام سيستم عامل خوشتان مي آيد؟
    آيا از سايت ما راضي هستيد؟
    پیام مدیر سایت

    با سلام خدمت شما دوستان:

    اگر بازی،نرم افزار و یا آموزش مورد نیاز شما در سایت وجود ندارد برای ما نظر بگذارید تا ما آن را در سایت قرار دهیم .

    با تشکر

    مدریت سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 2,592
  • بازدید کلی : 18,010
  • کدهای اختصاصی